סיבות לערוך צילומי היריון

סיבות לערוך צילומי היריון

מטבע הדברים שבמהלך ההיריון, נשים רבות חשות ירידה בביטחון העצמי ובטח לבטח כאשר אדם כלשהו מתקרב אליהן עם מצלמה. העליה במשקל, כמו גם תחושות פנימיות (בחילות, כאבי גב ועוד) שגורמות לנו להרגיש לא במיטבנו – עלולים להעיב על כל צילום ולהותיר אותנו מתוסכלות.

אז נכון, הגוף עובר שינויים, ולא פעם גם ההורמונים משחקים איתנו משחקים, אך עדיין יש משהו בצילומי היריון שיכול לשנות את כל מצב הרוח ואף להיחשב למזכרת מדהימה מתקופה שמשנה את חייה של כל אישה. בהחלט ניתן להבין את ההתלבטות הקשה, אך הנה כמה סיבות שכדאי בכל זאת לקחת בחשבון.

צילומי הריון | תמונות הריון שמרית חן

צילומי היריון – יתרונות וסיבות

את ממש לא צריכה להיות מודאגת מהבטן שלך!
את הדאגות בנוגע לבטן השאירי אצלי. צלמי היריון מקצועיים יודעים כיצד למצוא את הזווית שבה נראים נהדר. קחי בחשבון כי בסופו של יום, הצילומים הללו יהפכו לזיכרון. את אמנם כרגע חווה את ההיריון שלך לטוב ולרע, אך במרוצת השנים כל זה יהיה זיכרון עמום. בעזרת צילומים המתבצעים על-ידי איש מקצוע, התמונות יצאו נהדרות ומחמיאות, ולך יישארו זיכרונות מתוקים.

כי זה פשוט כיף
תקופת ההיריון יכולה להיות די לחוצה. בדיוק מסיבה זו, צילומי היריון שוברים מעט את השגרה המתוחה ומאפשרים לך ולבן זוגך להתפרע אל מול המצלמה. אפשר לעשות צילומים רציניים וממלכתיים ואפשר גם לעשות צילומים שמשלבים המון הומור והנאה. מדובר בדרך נפלאה להפיג את המתחים לקראת הוולד הצעיר ופשוט להתמסר לרגע של רוח שטות.

צ'אנס להתקרב קצת יותר לבן הזוג
מה עוד יש להתקרב? אתן וודאי שואלות. ובכן היריון היא גם תקופה מתוחה שיכולה קצת להעיב על היחסים. כאבי הגב, ההורמונים והעובדה שבן זוגנו פשוט לא יוכל להבין את מה שגופנו חווה. כאן זה הרגע להסיר קצת את האווירה השלילית שלעתים נוצרת בהיריון ופשוט ליהנות ביחד מבוק צילומים ייחודי.

דרך לספר את הסיפור שלכם
כל תקופת ההיריון בסופו של יום, הופכת לחוויה אחת גדולה. צילומי היריון הם דרך נהדרת להנציח את החוויה ואת הסיפור שלכם כזוג. אפשר גם להתייעץ עם הצלם שלכם כדי לנסות ולהקרין את כל התחושות שאפיינו את תקופת ההיריון בתוך הבוק החדש. בכל שאלה או התיעצות מבטיחה לעזור ולתת תשובה תתקשרי 0542471237

מקווה שנתתי לכם השראה אשמח לארח אותכם אצלי בסטודיו באהבה 054-2478730
כותבת המאמר שמרית חן
צלמת הריון, ניו בורן, גיל שנה וחלאקה.

כתיבת תגובה