האם צילומי הריון יכולים להיות מקוריים?

האם צילומי הריון יכולים להיות מקוריים?

צילומי הריון הם הזדמנות נהדרת לתעד את אחת מן התקופות המרגשות ביותר בחייהם של בני הזוג. הציפייה והדריכות לקראת בואו של בן המשפחה החדש, הידיעה כי מדובר בתקופה חדשה ושונה בחייהם והגשמת החלום עבור רבים המבקשים לבנות בית בישראל – כל אלו יכולים בהחלט להתנקז גם אל תוך סט הצילומים.

אז כולנו מכירות את צילומי ההריון ורבים מאיתנו מחכות להם בכיליון עיניים (בנות, לא לפני חודש 7, חשוב שנראה את הבטן כמו שצריך וחבל יהיה להקדים את המאוחר). אבל האם אנחנו יכולים באמת להיות מקוריים?

רעיונות לצילומי הריון מקוריים

חוש הומור הוא תמיד דרך נהדרת להפוך את סט הצילומים לחוויה שבה מתמסרים לרגע ופשוט מאוד נהנים. רעיונות מקוריים לצילומי הריון? טוב.. תלוי את מי שואלים. אך מבחינתי אלו יכולים להיות רעיונות מצוינים שיהפכו את הכול לחגיגה אחת גדולה.

 

צילומי הריון

שילוב כללל המשפחה
טוב לא באמת כל המשפחה, אבל גם חיות מחמד הן בנות בית. לעתים מספיק שנוסיף דבר מה קטן אחד שישבור את השגרה של התמונות, כדי שנרגיש הרבה יותר משוחררים על הסט. ככל שנהיה משוחררים יותר, כך הצילומים יהיו מחמיאים יותר. נוסחה פשוטה שעובדת תמיד! רק דמיינו כיצד התמונה הבאה תצטלם נהדר כשתהיו משפחה רחבה יותר וחיית המחמד לידכם.

הוספת מוטיבים הומוריסטיים
יש נשים שיתייחסו להריון כתקופה קדושה ויש כאלו שיתייחסו אליה יותר בהומור (ויש להגיד במיאוס). אז למה לא לשלב הומור ציני קצת בתמונות? אפשר להביא לוח שנה ולהראות כיצד הבעל סופר את הימים בזמן שאשתו מביטה בו בזעם.

להחזיק בגד קטן
אפשר גם להראות שאנחנו נערכים לקראת בואם של בני המשפחה הקטנים עם בגד. אפשר למשל להצמיד את החולצה לבטן או אולי להחזיק נעליים קטנות בצמוד. זוהי דרך מצוינת להראות עד כמה מדובר בבן בית חדש, קטנטן וחמוד.

הסטודיו עוד עמוס בשפע של הצעות. בואו להתרשם מן הצילומים של האתר וצרו איתי קשר! שמרית חן. 0542478730

כתיבת תגובה