מהו הזמן הכי טוב לצילומי הריון?

מהו הזמן הכי טוב לצילומי הריון?

צילומי הריון הם חלק חשוב עבור נשים הרות רבות, והם דרך נפלאה לתיעוד המסע המרגש לקראת הורות בכלל ואימהות בפרט. אך כאילו שלא מספיקה ההתרגשות הרבה (ותוספת בלתי נדלית של לחץ ומתח לקראת היום המיועד), בבירורים לקראת צילומי ההיריון, אני פוגשת בלא מעט לקוחות שמתלבטות לגבי העת הנכונה להצטלם.

כאן החלטתי להסיר דאגה מלבכן, ובמדריך הבא אספר לכן מתי הזמן המתאים ביותר לתעד את הבטן העגלגלה שבעוד זמן לא רב תהפוך אתכן ואת בני זוגכן למשפחה.

צילומי הריון ביבנה | שמרית חן צלמת הריון

מתי מומלץ לעשות צילומי היריון?
בגוף האדם כמו גוף האדם, כל אישה חווה את ההריון שלה בצורה שונה, ולעתים קרובות גם הריונות שונים אצל אותה האישה מביאים עמם תסמינים שונים.

אם את מתלבטת באשר למידת עגלגלותה של הבטן, אל תמהרי לפסוק כי שבוע X או שבוע Y הם הזמנים הנכונים ביותר עבורך – לכי על פי "תחושת הבטן" שלך ונסי להצטלם בביתך מן הפרופיל ומהצד. לעתים התחושה האישית שלך ומה שאת רואה במראה, יתבדו אל מול מה שתמונה ממחישה.

אל תמתיני לרגע האחרון
את צילומי ההריון נהוג לערוך בתחילתו של השליש האחרון.

אני ממליצה בחום שלא להמתין עד לשבועות המתקדמים האחרונים, כיוון שבתמונות, לא משנה עד כמה תנסי לשדר עסקים כרגיל, אי-הנוחות תיתן את אותותיה, ואת מצדך תחושי תסכול לאור התוצאות.

התזמון הנכון
אם כן, הימנעי מבטן כבדה מדי, אך אל תמהרי גם להגיע כשהבטן עוד רק רומזת לתקופה המרגשת שאת חווה.

אני ממליצה לתזמן את הפגישה שלך עם הצלמ/ת בסביבות השבוע ה-30 להריון. חשוב לי לציין כי גודלה של הבטן עשוי להשתנות בין אישה לאישה, ולכן גם ניתן להתחיל ולשקול את הצילומים החל מן השבוע ה-28.

התייעצי איתי!
לא חייבים להמר ולהגיע סתם כך לפגישה. זוכרת את הטיפ שלי להצטלם בבית? את מוזמנת לשלוח אלי את התמונה מן הצד כדי שנעריך אם זו העת הנכונה לתמונה המושלמת, או שאולי אפשר לחכות מעט יותר.

 

מקווה שנתתי לכם השראה אשמח לארח אותכם אצלי בסטודיו באהבה 054-2478730
כותבת המאמר שמרית חן
צלמת הריון, ניו בורן, גיל שנה וחלאקה.

כתיבת תגובה